Ήταν αναμενόμενο το 1993 και μετά από απαίτηση πελατών και φίλων να επεκταθούν και στη λιανική πώληση. Από τη μία οι ξενοδόχοι και οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων και από την άλλοι συνεργάτες και ιδιοκτήτες άλλων καταστημάτων πώλησης επίπλων , όλοι με μια κοινή ανάγκη: ΕΠΙΠΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, αλλά και πιστότητα στις παραδόσεις. Μπορεί η αρχική προσπάθεια να μην διεκδικούσε δάφνες αισθητικής αλλά η απαίτηση της αγοράς ήταν το ΚΑΛΟ έπιπλο.